Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Θ.Ρουσόπουλος: «Τα 85 από τα 100 εκατομμύρια του χρέους της Νέας Δημοκρατίας είναι το χρέος Σημίτη - Παπανδρέου»

«Τα 85 από τα 100 εκατομμύρια του χρέους της Νέας Δημοκρατίας είναι το χρέος Σημίτη - Παπανδρέου», δηλώνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ειδήσεις», ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος.
Κατηγορεί εκ νέου τον
Γιώργο Παπανδρέου ότι διόγκωσε τεχνητά το χρέος το 2009 και εξομολογείται για πρώτη φορά ότι ο Καραμανλής του είχε πει από το 2009 ότι θα δικαιωθεί για όλα.

Διαβάστε μέρος τη συνέντευξης:
- Η σχέση με τον Κώστα Καραμανλή όλα αυτά τα χρόνια ήταν αδιατάρακτη;  
- Η σχέση μας δεν χάλασε ποτέ παρά την άθλια σκευωρία. Πάντα ζητούσε τη γνώμη μου για τα πολιτικά θέματα. Με συνάντησε λίγο πριν δει τους πολιτικούς αρχηγούς το 2009. 
Την παραμονή των εκλογών του 2009 μου τηλεφώνησε από τη Θεσσαλονίκη για να με ευχαριστήσει για τα όσα πρόσφερα στη Νέα Δημοκρατία. 
Μου είπε εκείνο το βράδυ ότι θα χάσει τις εκλογές.
Όταν έφυγε από αρχηγός της ΝΔ, η σχέση μας επανήλθε στην κανονική ροή της. Ένα βράδυ του Νοεμβρίου 2009 βρεθήκαμε στη Ραφήνα και συζητήσαμε τα πάντα επί 8 ώρες. Μιλούσαμε από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 3 τα ξημερώματα. Εκείνο το βράδυ ο Καραμανλής μου είπε «να ξέρεις, θα δικαιωθούμε για όλα και θα το δεις». 
Ηταν τόσο μαύρα όλα εκείνη τη στιγμή που, αν και είχα λαχτάρα της δικαίωσης, δεν το κατέγραψα στη μνήμη μου. Την ημέρα της απόφασης, όταν βρεθήκαμε στο γραφείο του, μου είπε «θυμάσαι που σου έλεγα ότι θα δικαιωθούμε και δεν με πίστεψες;».
- Ο Καραμανλής θα μιλήσει για την οικονομία και τα ελλείμματα; Θα απαντήσει και στις κατηγορίες Σημίτη ότι χρεοκόπησε τη χώρα;
- Είμαι βέβαιος ότι θα μιλήσει γι’ αυτό το θέμα, αλλά δεν ξέρω το πότε.
 Ως προς τον κ. Σημίτη έγινε ο πιο πιστός οπαδός του Ντόναλντ Τραμπ στη «μετά-αλήθεια». Λέει κάποιες αλήθειες πασπαλισμένες με πολύ ψέμα.
Είναι αλήθεια ότι την περίοδο 2004-2009 υπήρξε αύξηση του χρέους. Αλλά είναι μισή αλήθεια.
 Η υπόλοιπη είναι ότι ο κ. Σημίτης μετακύλισε τα δικά του χρέη με δόλιο τρόπο στην κυβέρνηση Καραμανλή. 
Είπε και άλλη μισή αλήθεια για την απογραφή. Θα πω κάτι για πρώτη φορά.
Η Eurostat είχε αποφασίσει από το 2003 να κάνει απογραφή, γιατί ο κ. Σημίτης έδινε ψευδή στοιχεία στις αγορές εξοπλιστικών προγραμμάτων.
 Ως προς το χρέος, από τα 100 δισεκατομμύρια για τα οποία μας κατηγορεί, τα 68,1 είναι δικές του πληρωμές συν 17,4 από την τεχνητή διόγκωση του χρέους. Τα 85,5 δις. ευρώ είναι χρέος Σημίτη - Παπανδρέου.
-Μιλάτε για τεχνητή διόγκωση του χρέους. Πιστεύετε ότι τελικά έγινε;
-
Αρχές του 2010 μου τηλεφώνησε ανώτατο στέλεχος της Κομισιόν για να μου πει ότι μόλις ολοκληρώθηκε η συνάντηση Παπανδρέου με Μπαρόζο και Γιούνκερ. Σε εκείνη τη συνάντηση ο κ. Παπανδρέου τούς είπε «λυπάμαι, αλλά έχω να κάνω με λαό απατεώνα».
Όταν ο Παπανδρέου έφυγε, ο Γιούνκερ είπε στον Μπαρόζο «μα, τι πρωθυπουργός είναι αυτός που λέει τον λαό του απατεώνα;»
Αυτό κατεγράφη τότε και αργότερα βρήκε στη δημοσιότητα.
Με βάση αυτή τη συνομιλία, αλλά και όσα έγιναν στη συνέχεια, αντιλαμβάνομαι ότι ο κ. Παπανδρέου δεν ορρωδεί προ ουδενός.
Στις δόλιες μεθοδεύσεις που χρησιμοποίησε για να πλήξει την κυβέρνηση Καραμανλή αλλά και τη χώρα ενέταξε συνειδητά και το φούσκωμα του ελλείμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου