Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Τα 45άρια του Τύπου: Καταιγιστική ήταν η κατάθεση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου, ...

Καταιγιστική ήταν η κατάθεση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου, ο οποίος σε υψηλούς τόνους ζήτησε από τους κατηγορουμένους-υπευθύνους των «Παραπολιτικών» να του ζητήσουν συγγνώμη για όσα έγραψαν σε μία προσπάθεια στοχοποίησής του μέσα από την εφημερίδα τους.

«Χρησιμοποιούν το μέσο τους ως 45άρι» είπε ο Πάνος Καμμένος, κατηγορώντας τον εκδότη των «Παραπολιτικών» Γιάννη Κουρτάκη και τον διευθυντή σύνταξης Παναγιώτη Τζένο για επιχείρηση εκβίασης σε βάρος του.


Ο κ. Καμμένος μίλησε με σκληρή γλώσσα για τη «συμμορία» που, όπως είπε, «εκβιάζει και απειλεί μη διστάζοντας να επιτεθεί και να στοχοποιεί ακόμη και παιδιά».

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας συνέδεσε, μάλιστα, την επίθεση που έχει δεχτεί η οικογένειά του με την υπόθεση του Noor 1, αφού -όπως είπε- σκοπός είναι να σταματήσει να ασχολείται με την υπόθεση του ναρκοπλοίου.

Στο εδώλιο των κατηγορουμένων κάθονται από το πρωί οι υπεύθυνοι της εφημερίδας για συκοφαντική δυσφήμηση, έπειτα από μήνυση που κατέθεσε σε βάρος τους ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος.

Να σημειωθεί, πάντως, ότι ξεχωριστή έρευνα για κακουργηματική εκβίαση διενεργείται με εντολή εισαγγελέα από αρμόδιο ανακριτή.


«Χρησιμοποιούν το μέσο τους ως 45άρι»

Η διαδικασία εξελίσσεται σε υψηλούς τόνους, με τον υπουργό Άμυνας να καταθέτει στο δικαστήριο υποστηρίζοντας πως επιτέθηκαν στον ίδιο, μέσω του ανήλικου παιδιού του, από τον ραδιοσταθμό «Παραπολιτικά FM 90,1».

«Πρόκειται περί συμμορίας που προετοιμάζει τον εκβιασμό και προαναγγέλλει το χτύπημα. Είναι συμμορία του εκβιασμού και της απειλής» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καμμένος συμπληρώνοντας πως στοχοποίησαν τα παιδιά και την οικογένειά του προκειμένου να τον εκβιάσουν ώστε να σταματήσει να ασχολείται με την υπόθεση του Noor1.

«Αυτός είναι ο στόχος του εκβιασμού. Έχουν δολοφονηθεί οι μάρτυρες σε αυτήν την υπόθεση και τα λένε αυτά για να φοβηθώ. Δεν φοβάμαι» τόνισε και ανέφερε πως τα ονόματα των Κουρτάκη και Τζένου ήταν στη λίστα του ΚΕΕΛΠΝΟ που ερευνάται από τη Δικαιοσύνη και την οποία αποκάλυψε ο ίδιος.

«Για τα παιδιά μου είμαι εδώ...Τα παιδιά μου έχουν υποστεί τεράστια ζημιά και το κάνουν αυτό γιατί ξέρουν πως με πονάει, γιατί με γνωρίζουν χρόνια» επεσήμανε.

-Πρόεδρος: Μήπως οι αναφορές έγιναν στο πλαίσιο ενός χαβαλέ;
- Καμμένος: Όχι . Εγώ πάντα πάλευα κατά της τρομοκρατίας. Με θίγουν προσωπικά και δημιουργούν πρόβλημα στην καριέρα μου.
-Πρόεδρος: Θα μπορούσε κάποιος να τα πάρει σοβαρά;
- Καμμένος: Οι πρεσβείες τα απομαγνητοφωνούν όλα και κάνουν σχετικά σημειώματα. Δημιουργείται πρόβλημα. Δεν κάνουν σατιρική εκπομπή, δεν είναι η «Ελληνοφρένεια». Κάνουν δημοσιογραφική εκπομπή. Ήθελαν να με παρουσιάσουν ως αλκοολικό. Απειλούσαν ότι θα βγάλουν και φωτογραφία με τον γιο μου... Αν τον είχε φωτογραφία με μια μολότοφ στο χέρι ή με την Πόλα Ρούπα, να το βγάλουν να το δει και ο κόσμος και εγώ έχω την ευθύνη ως πατέρας. Έκαναν τεράστια ζημιά. Το παιδί το στοχοποιούν λόγω του πατέρα του. Πρέπει να σταματήσετε με μια απόφασή σας να ασχολούνται με τα παιδιά. Δεν είμαι κανένας δικομανής που πάω να εισπράξω από τα ΜΜΕ. Όταν μου έχουν ζητήσει συγγνώμη, αποσύρω τις αιτιάσεις μου...


«Το έχουν κάνει και σε άλλους και με τη σύζυγο του Κοντονή και με τον γιο του Μπαλτάκου...» κατέθεσε ο κ. Καμμένος.

«Βεβαίως και έχω απειληθεί. Και τις πόρτες να κλείσουμε στο δικαστήριο υπάρχουν μέσα άνθρωποι που έχουν υπηρετήσει τον κ. Μαρινάκη» πρόσθεσε.

«Πάντως, με εμπόρους ναρκωτικών δεν τρώω» δήλωσε ο κ. Καμμένος απαντώντας στο επιχείρημα της υπεράσπισης των Τζένου και Κουρτάκη ότι είχε πάει στις Άλπεις για σκι και διέμενε σε πολυτελή σουίτα ξενοδοχείου την ώρα που δοκιμάζεται ο ελληνικός λαός, κάτι που γράφτηκε και στην εφημερίδα «Παραπολιτικά». «Ο Τζένος έχει έρθει με άνδρες της ασφάλειας του Μαρινάκη» δήλωσε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ.

«Σε όσα αναφέρονται ότι κρύβομαι πίσω από την ασυλία μου σας απαντώ ως εξής: Δηλώνω ενώπιον του δικαστηρίου ότι άρω την ασυλία μου και πάμε σε όποιο δικαστήριο θέλετε να τα πούμε για οτιδήποτε θέλετε» τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.

Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας οι τόνοι ανέβηκαν, με τον Πάνο Καμμένο να απευθύνεται στον κατηγορούμενο Παναγιώτη Τζένο λέγοντας «Εκβιαστής παιδιών είσαι».

Π. Τζένος: Εγώ δεν έχω πει κουβέντα για τα παιδιά σου.
Π. Καμμένος: Καταδικάζεις τον Κουρτάκη; Αν ζητήσει συγγνώμη, αποσύρω τη μήνυση σε βάρος του.
Π. Τζένος: Δεν δέχομαι να με λένε έμπορο ναρκωτικών, δεν ζητώ συγγνώμη από τους συκοφάντες που στοχεύουν σε πολιτικές διώξεις.
Π. Καμμένος: Εγώ είπα πως είναι υπάλληλος στο «Μετρόραμα» του εμπόρου ναρκωτικών.

Η δίκη συνεχίζεται...


απο τη zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου