Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Ιβάν Σαββίδης:«Μού κήρυξαν πόλεμο, θα μπω σε αυτόν»


O Ιβάν Σαββίδης είχε την περισσότερη όρεξη για δηλώσεις, μετά την ολοκλήρωση της έκτακτης συνάντησης των εκπροσώπων των ομάδων της Super League.
O ισχυρός άνδρας του ΠΑΟΚ αναφερόμενος για όσα συζητήθηκαν στη συνεδρίαση, τόνισε πως «με διαφορετικούς τόνους και διαφορετικές λέξεις, όλοι λέγανε τα ίδια πράγματα.
Ό,τι χρειαζόμαστε καθαρό ποδόσφαιρο».
Θεωρεί απίθανο να
αλλάξει τη θέση του, ανέφερε τα χρήματα (308 εκατ. ευρώ) που έχει δαπανήσει ήδη για τον ΠΑΟΚ, απαιτώντας σεβασμό στο πρόσωπό του.

Επανέλαβε πως πέρα από το Κύπελλο, είναι υπέρ της άποψης να διακοπεί και το πρωτάθλημα, ζήτηση ισόβιο αποκλεισμό του διαιτητή Παππά, και συμπλήρωσε μεταξύ άλλων: «Μου κήρυξαν πόλεμο και θα μπω σε αυτόν τον πόλεμο»
Τέλος, ο Ιβάν Σαββίδης ανακοίνωσε τη δημιουργία σωματείου με την ονομασία «Ασφαλή Τούμπα», που θα έχει έργο την ασφαλή λειτουργία του γηπέδου

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Ιβάν Σαββίδης
«Μάλλον χρειαζόταν αυτή η συνάντηση για να ακούσουμε και να ακουστούμε.
Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος, αλλά μερικές φορές χρειάζονται τέτοιες συναντήσεις, που οδηγούν σε χάσιμο χρόνο προκειμένου να γίνουν πιο χρήσιμες οι επόμενες συναντήσεις. Δυστυχώς, η Σούπερ Λιγκ δεν έχει τόσες αρμοδιότητες που θα θέλαμε να έχει.
Δημιουργείται η εντύπωση ότι μιλήσαμε αρκετά.
Με διαφορετικούς τόνους και διαφορετικές λέξεις, όλοι λέγανε τα ίδια πράγματα. Ό,τι χρειαζόμαστε καθαρό ποδόσφαιρο.
 Πρέπει να καταλάβουμε ότι η διαφθορά και η κακή διαιτησία είναι η πηγή της βίας στα γήπεδα.
  Εγώ ανακοίνωσα στους προέδρους και στους ιδιοκτήτες της θέση μου.
Είναι απίθανο να αλλάξω τη θέση μου.
 Είμαι προσβεβλημένος για το γεγονός ότι άρχισαν να με κατονομάζουν ως φιλοξενούμενο, τον οποίο και φροντίζουν.
Αυτό με οδηγεί στο να ξανασκεφτώ κάποια πράγματα.
Δεν ξέρω τι απόφαση θα πάρω. Εγώ στα τέσσερα χρόνια της παρουσίας μου στον ΠΑΟΚ, έχω κάνει περισσότερα από άλλους.
 Εγώ απαιτώ να ακούσω την δραστηριότητα ενός ανθρώπου που έχει δώσει 308 εκατ ευρώ. Δεν θέλω κανένας να πιστέψει ότι αφαιρεί τα χρήματά μου. 
 Είμαι έτοιμος για όλα. Πάνω από όλα θα είναι η δική μου τιμή και η τιμή του ΠΑΟΚ.
Εγώ υποστηρίζω την κυβέρνηση που ακύρωσε το Κύπελλο και είμαι υπέρ του να διακοπεί και το πρωτάθλημα. Δεν έχει σημασία ποιο θα είναι το αποτέλεσμα για τον ΠΑΟΚ.
 Έχοντας επενδύσει 85 εκατομμύρια ευρώ στον ΠΑΟΚ, μπορώ να τον συντηρήσω σε όποια κατάσταση κι εάν βρεθεί.
Διαιτητές σαν τον Παππά θα πρέπει να αποβληθούν ισόβια.
Αυτό θα επιστρέψει την εμπιστοσύνη των φιλάθλων σε εμάς. Οι ενέργειες τού Παππά προκάλεσαν τη βία και ήμασταν τυχεροί που δεν σκοτώθηκαν άνθρωποι.

Είχα παραδεχτεί ότι δεν ήταν σωστές οι ενέργειες των φιλάθλων μας. Εάν το παιχνίδι είχε διακοπεί τη στιγμή που έπρεπε σύμφωνα με τους κανόνες εμείς θα δουλεύαμε πάνω στο δικό μας σφάλμα.
Η βία στα γήπεδα και η πηγή της βίας αυτά αποτελούν πρωταρχικό καθήκον του κράτους. Όπως παλεύει κόντρα στην τρομοκρατία, το ίδιο πρέπει να κάνει και με όλες τις ενέργειες που προκαλούν αντιδράσεις. Εμείς πληρώνουμε τον διαιτητή προκειμένου εκείνος να μας κοροϊδεύει
Δεν έχω κάνει τίποτα για το οποίο θα μπορούσα να ντρέπομαι. Ο ΠΑΟΚ έχει έναν σωστό επενδυτή. Από σήμερα θα λέω ότι είμαι Ρωσοπόντιος. Κανένας δεν θα μου δίνει οδηγίες για το ποιος είναι φιλοξενούμενος και ποιος έχει δικαίωμα να λέει τον άλλον φιλοξενούμενο.
Θα απαιτήσω από το κράτος να προστατέψει τους σωστούς υπηκόους. Αν το κράτος το έχει δώσει αυτό, σαν να είμαι φιλοξενούμενος να το πάρει πίσω.
Μού κήρυξαν πόλεμο και θα μπω σε αυτόν τον πόλεμο. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο ΠΑΟΚ θα βγει νικητής.

Όλοι οι ιδιοκτήτες το ίδιο πράγμα θέλουν.
 Ένα καθαρό ποδόσφαιρο και να γυρίσουν οι φίλαθλοι στα γήπεδα. Όλοι τα ξέρουν όλα. Όλοι πονάμε για αυτό το πράγμα, αλλά μάλλον δεν έχουμε δυνατότητες να ενωθούμε για να αλλάξει αυτό το πράγμα» είπε ο κ. Σαββίδης και τώρα δέχεται ερωτήσεις.

Πρόγραμμα «Ασφαλής Τούμπα»

Σε ερώτηση για το εάν θα παίξει ο ΠΑΟΚ στο ματς με τον Ολυμπιακό εάν γίνει: «Η ομάδα δεν θα πάει στην Αθήνα, σε κάθε περίπτωση. Ταυτόχρονα έχω δώσει εντολή να ξεκινήσει το πρόγραμμα που θα λέγεται “ασφαλής Τούμπα”. Θα ιδρυθεί ένα σωματείο που θα ονομάζεται “ασφαλής Τούμπα” και το 10% από κάθε εισιτήριο θα πηγαίνει εκεί.
Τα χρήματα θα πηγαίνουν για την ασφαλή λειτουργία της Τούμπας. Σήμερα το είπα μπροστά σε όλους τους εκπροσώπους των ομάδων πως εάν υπάρχει ένα ιερό μέρος αυτό είναι η Τούμπα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου