Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Βίος και πολιτεία

Ως την πιο μελανή περίοδο της ζωής της περιέγραψε τον γάμο της με τον Νίκο Ζήγρα η πρώην σύζυγός του Σόνια Λεοντόπουλου καταθέτοντας στη δίκη για τις «χρυσές μίζες» των εξοπλιστικών.

«Η περίοδος αυτή είναι η πιο μελανή της ζωής μου. Δεν θέλω να θυμάμαι τίποτα. Όπως οι
Γερμανοί με τον Χίτλερ είχαν το στίγμα και το κουβαλούσαν έτσι και εγώ κυκλοφορούσα στη Θεσσαλονίκη και έλεγαν για εμένα ποιος ξέρει τι έχει πάρει και αυτή... Ευτυχώς έγινε η πρώτη δίκη και απελευθερώθηκα» είπε στους δικαστές η μάρτυρας ενώ ο κατηγορούμενος πρώην σύζυγος της επέλεξε να μην παραστεί στο δικαστήριο.

Η πρώην σύζυγος του Νίκου Ζήγρα υποστήριξε πως σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να φανταστεί πως ο Νίκος Ζήγρας διακινούσε εκατομμύρια. «Είχε μια τσιγκουνιά. Φανταστείτε ότι για 6 μήνες, όταν παντρευτήκαμε, δεν είχαμε κουρτίνες και μαχαιροπήρουνα και αναγκάστηκα να τα αγοράσω εγώ με δικά μου χρήματα» είπε.

Η κα. Λεοντοπούλου αναφερόμενη στην Βίκυ Σταμάτη είπε πως της είχε κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ζούσε μια πολυτελέστατη ζωή.



«Συναντηθήκαμε επτά φορές και αρνήθηκα τέσσερις προσκλήσεις της γιατί δεν είμαι αυτού του στυλ άνθρωπος. Ήμασταν σε εστιατόριο στη Βιέννη και εκεί είχαν κάτι ποτήρια που στέκονται πλαγιώς. Είπα ότι με εκνευρίζουν. Τότε, ο κ. Τσοχατζόπουλος είπε "Βίκυ μου έχουμε και μεις τέτοια". Και τότε εκείνη του απάντησε: "Μα αγάπη μου τα δικά μας είναι Μπακαρά"».

Η κα. Λεοντοπούλου συνέχισε λέγοντας για τη Βίκυ Σταμάτη πως είχε χαστουκίσει μια Φιλιππινέζα υπηρέτριά της την οποία η ίδια είχε κρύψει στο σπίτι της. «Της είχε πάρει και το διαβατήριο» είπε.

Ανέφερε δε χαρακτηριστικά πως ο Ν. Ζήγρας είχε νοικιάσει ένα τζετ στο όνομά του προκειμένου το ζεύγος Τσοχατζόπουλου να μεταβεί στη Σαρδηνία για διακοπές.

απο τη  zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου