Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Χαρδούβελης: Φοβήθηκα και έβγαλα τα χρήματά μου έξω

Απόλυτα νόμιμες και από φόβο για την Ελλάδα το 2012 ήταν οι καταθέσεις του Γκίκα Χαρδούβελη στο εξωτερικό, σύμφωνα με νέες δηλώσεις του πρώην υπουργού Οικονομικών στο
τηλεοπτικό σταθμό Star.

“Φοβήθηκα κι εγώ για την Ελλάδα το 2012 κι έβγαλα τα λεφτά μου στο εξωτερικό”, υποστήριξε χαρακτηριστικά ο πρώην ΥΠΟΙΚ.

Μάλιστα, ο κ. Χαρδούβελης, δήλωσε πως έπεσε θύμα, καθώς κανείς δεν τον ενημέρωσε θεσμικά, αλλά έμαθε για το θέμα από τον Τύπο.

“Έκανα τις μεταφορές από το σπίτι μου και για να είμαι σίγουρος ότι τα χρήματα πάνε εκεί που θέλω έκανα πολλές μεταφορές μικρών ποσών για να μπορώ να κάνω έλεγχο.” Με αυτά τα λόγια δικαιολόγησε και τις πολλές μικρές καταθέσεις ο πρώην υπουργός.

Στο ερώτημα πως είναι δυνατό να προβαίνει σε μια τέτοια κίνηση ένας πρώην υπουργός και πρώην σύμβουλος επί οικονομικών του πρωθυπουργού ο κ. Χαρδούβελης τόνισε πως την περίοδο εκείνη δεν κατείχε καμία ανάλογη θέση και έδρασε όπως θα δρούσε κάθε απλός πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου