Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Στόχος οι λίγοι ταξιδιώτες που ξοδεύουν πολλά

Αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% των πελατών στον τουρισμό ανά τον κόσμο.

 Ωστόσο ο τουρισμός πολυτελείας καλύπτει ποσοστό 20% των συνολικών εσόδων παγκοσμίως και η ανάπτυξή του αποτελεί ζητούμενο για κάθε προορισμό.
Για την Ελλάδα ο «τουρισμός πολυτελείας αποτελεί πρόκληση και μπορεί να
συμβάλλει στη δημιουργία ενός ισχυρού brand την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή», τόνισε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, ανοίγοντας με την ομιλία της το 2ο συνέδριο  Luxury Hospitality, που πραγματοποιείται εφέτος στην Αθήνα και διοργανώνεται από τους International New York Times και την Ecole hoteliere de Lausanne.
Η ίδια τόνισε την ιδιαιτερότητα της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς προσελκύει κάθε χρόνο σημαντικό αριθμό επισκεπτών, κάτι που δίνει στην περιοχή τη δυνατότητα να αναδειχθεί ως ένας ολοκληρωμένος, παγκόσμιας δυναμικής προορισμός. 
Τόνισε επίσης ότι θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία για την περαιτέρω ενίσχυση και ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, επισημαίνοντας ότι οι περισσότερες χώρες πέρα από τις ατομικές προσπάθειες θα πρέπει να εργαστούν από κοινού και να αναζητήσουν συνέργειες. 
Αναφερόμενη στον εγχώριο τομέα, υπογράμμισε τις θετικές επιδόσεις της φετινής χρονιάς, τονίζοντας ότι είναι ο μόνος τομέας παραγωγής πλούτου και πρόσθεσε ότι «στόχος είναι να υποστηρίξουμε δράσεις που θα διαφοροποιήσουν το ελληνικό τουριστικό προϊόν και θα αναδείξουν όλες τις ειδικές μορφές τουρισμού».
Την τελευταία διετία η Ελλάδα κατέγραψε αύξηση 35% σε διεθνείς αφίξεις ξεπερνώντας τους ανταγωνιστικούς προορισμούς της Μεσογείου, ενώ η αύξηση του τουρισμού δημιούργησε 120.000 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας το πρώτο επτάμηνο, δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Ανδρέας Ανδρεάδης. Ο ίδιος κατέδειξε την ανάγκη διαμόρφωσης μιας ενιαίας στρατηγικής για τον τουρισμό στην Ευρωπαϊκή Ενωση και ιδιαίτερα για τις χώρες της Μεσογείου, φέρνοντας ως παράδειγμα τη γραφειοκρατία από την απουσία ηλεκτρονικής visa. Ταυτόχρονα επισήμανε ότι η ζήτηση για υψηλής ποιότητας τουριστικά προϊόντα θα ενισχυθεί, ενώ επικεντρώνεται σε δύο κατηγορίες, στα υψηλής κατηγορίας και στα μπουτίκ ξενοδοχεία.
Στην αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων εστίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, σε συνέχεια της κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης 14 Περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Παράλληλα σημείωσε ότι η ελληνική αεροπορική εταιρία, η οποία καλύπτει 87 προορισμούς σε 32 χώρες, το 2015 θα προσθέσει 15 επιπλέον προορισμούς, ενώ πρόκειται να επενδύσει 300 εκατ. δολάρια σε νέα αεροσκάφη το 2015 και 2016.
Επισημαίνοντας τη γεωμετρική αύξηση της ζήτησης σε ό,τι αφορά τον τουρισμό πολυτελείας τα τελευταία χρόνια, ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης του πλούτου ιδιαίτερα σε χώρες της Ασίας, ο πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ) κ. Αγγελος Λοΐζου, υποστήριξε ότι ο καλύτερος τρόπος για να ανταποκριθεί ένα τουριστικό προϊόν στη ζήτηση αυτή είναι με την αυθεντικότητα. 
Την άποψη αυτή επιβεβαίωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της κυπριακής αλυσίδας Thanos Hotels κ. Θάνος Μιχαηλίδης, τονίζοντας ότι οι ταξιδιώτες «θέλουν να επενδύσουν σε μια εμπειρία η οποία θα γίνει ανάμνηση που θα μοιραστούν με φίλους και συγγενείς». 
απο το tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου