Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Κρήτη: Κτυπάει μέσω … γάμων την τουριστική αγορά 350 εκατομμυρίων

Να αποκτήσει πρόσβαση σε μια αχανή τουριστική αγορά 350 εκατομμυρίων προσπαθεί η Κρήτη μέσω της προβολής των δυνατοτήτων που προσφέρει το νησί στον τομέα του wedding  tourism και του honey moon tourism.
Στο πλαίσιο αυτό «γενική επιστράτευση» έχει κηρυχτεί στη Μεγαλόνησο καθώς 16 ζευγάρια από
την Κίνα επέλεξαν να πραγματοποιήσουν την τελετή του γάμου στις 25 Απριλίου στα Χανιά στο πλαίσιο του project “Rose wedding”, που διοργανώνεται από τη Διεύθυνση Τουρισμού Σαγκάης και τον Δήμο Huangpu στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Τουρισμού Σαγκάης και διαφημίζεται στην ευρύτερη περιοχή με 350 εκατ. κατοίκους μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε χθες, τα 16 ζευγάρια των Κινέζων θα φθάσουν στα Χανιά στις 24 Απριλίου και θα επισκεφθούν το Ενετικό λιμάνι και την αγορά, ενώ η τελετή και η γαμήλια δεξίωση θα πραγματοποιηθούν στις 25 Απριλίου.
 Όπως ανέφερε η κα Μαρία Ζησούλη από το project Rose Weddings μαζί με τα 16 ζευγάρια θα είναι και 68 ακόμη άτομα που θα τα συνοδεύουν μέλη δηλαδή της οργανωτικής επιτροπής και συνεργάτες στον τουριστικό τομέα, καθώς και είκοσι δημοσιογράφοι.
 Στη συνέχεια η διαδικασία θα βιντεοσκοπηθεί και θα δημιουργηθεί ένα διαφημιστικό φιλμ που θα παρουσιαστεί στην εβδομάδα Τουρισμού στην Σαγκάη με στόχο να γίνονται περισσότεροι Κινεζικοί γάμοι στα Χανιά
Όσον αφορά την περιοχή της Απτέρας που προκρίθηκε για την τέλεση των γάμων η ίδια επεσήμανε πως η αντιπροσωπία που είχε έρθει από τη Σαγκάη ενθουσιάστηκε με τους πύργους του Φρουρίου Κουλέ στην Απτέρα και ζήτησαν να κάνουν εκεί τους γάμους με θέα τη θάλασσα.
 
Μιλώντας για τα τουριστικά οφέλη η κα Ζησούλη τόνισε πως χορηγοί σ’ αυτήν την προσπάθεια είναι οι Δήμοι, οι Αντιπεριφέρειες, τα Επιμελητήρια, οι ξενοδόχοι, ώστε να φέρουν αυτό το τουριστικό ρεύμα προς την Κρήτη και στο πλαίσιο αυτό θα ακολουθήσει διαφημιστική καμπάνια από τον Δήμο της Σαγκάης, συναντήσεις με επιχειρηματίες και με το Προξενείο της Ελλάδας στη Σαγκάη.
 «Απευθυνόμαστε σ’ ένα πολύ δυναμικό κοινό στους νέους ηλικίας 35 ετών και άνω, που δουλεύουν σε επιχειρήσεις στη Σαγκάη και επιθυμούν να ταξιδέψουν. Ο Οργανισμός του Δήμου της Σαγκάης έχει σαν στόχο την προώθηση του γαμήλιου τουρισμού στο εξωτερικό κι αυτό κάνει με δράσεις μάρκετινγκ και προώθησης. 
Ειδικά για το 2014 – 2015 ο στόχος είναι ολοένα και περισσότερα ζευγάρια να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και στην Κρήτη», ανέφερε η κα Ζησούλη που επεσήμανε πως υπάρχει ενδιαφέρον όχι μόνο για τον τουρισμό, αλλά και γι’ άλλες δραστηριότητες, όπως αγροδιατροφικά προϊόντα κ.λπ.
«Οι ξενοδόχοι των Χανίων πρωτοστατούν στην προσπάθεια» επεσήμανε ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Χανίων Μ. Γιαννούλης μιλώντας σε δημοσιογράφους. Ο ίδιος τονίζει ότι στόχος  είναι τα Χανιά και η Κρήτη να αναδεχθούν σε προορισμό για όσους Κινέζους θέλουν να παντρευτούν σε ένα μοναδικό μέρος. Μάλιστα, αντιπαραβάλλει την επιτυχία που έχει η Σαντορίνη στον τομέα αυτό.
Από την πλευρά της η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Χανίων κα Μαρία Κοκκινάκη επεσήμανε ότι «όλοι οι φορείς που στηρίζουμε αυτήν την προσπάθεια “ανοίγουμε” ένα παράθυρο στη Σαγκάη. Είναι ένα μεγάλο διαφημιστικό πρότζεκτ για τα Χανιά, αν αναλογιστούμε σε πόσα εκατομμύρια Κινέζους θα προβληθεί το διαφημιστικό βίντεο. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια απ’ όλους μας, ώστε το εγχείρημα να πετύχει και να “ανοιχτούμε” προς αυτήν την αγορά».

Ωστόσο η βασική δυσκολία για την περαιτέρω ανάπτυξη του wedding tourism στην Κίνα είναι η απουσία απευθείας αεροπορικής σύνδεσης της Αθήνας με το Πεκίνο γεγονός που επισημαίνεται από όλους του αρμόδιους  παράγοντες…

Πηγή:www.reporter.gr


Πηγή:www.reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου