Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Ο Τσοχατζόπουλος για το πώς «χτίστηκαν» οι ομάδες του Δημοσίου

Η υπόθεση και η δίκη του Άκη Τσοχατζόπουλου είναι σε εξέλιξη με τον ίδιο τον πρώην υπουργό να αναφέρεται σήμερα και στην
ομάδα του ΠΑΟΚ και στον Γιώργο Σαχπατζίδη. 

Χαρακτηριστική ομολογία για το πώς «χτίζονταν» οι… σχέσεις που δημιουργούσαν τις ομάδες του Δημοσίου και τα πάρε-δώσε που είχαν!

Σύμφωνα με το seleo.gr:
Μετά τις απόψεις του Σαχπατζίδη για κάποιες υποθέσεις τους και δραστηριότητές τους, ο Τσοχατζόπουλος ανέφερε σήμερα:

«Δεν θυμάται καλά ο Σαχπατζίδης. Όταν συναντηθήκαμε, είχαν γίνει οι εκλογές, οι οποίες μου είχαν αφήσει ανοίγματα. Μου έδωσε ένα ποσό και μου είπε ότι θα με υποστήριζε μέσω ΠΑΟΚ αλλά και ρωσοπόντιων που είχαν εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη».

Αρνήθηκε μάλιστα οιαδήποτε σχέση με εταιρείες του Γιώργου Σαχπατζίδη: «Μου φορτώσανε εταιρείες με τις οποίες δεν έχω καμία σχέση. Ο άνθρωπος είναι διεθνής επιχειρηματίας, ασχολείται με πολλά πράγματα. Γιατί πάτε να τον βάλετε σε κουτάκι;» είπε ο Τσοχατζόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου