Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Ν. Γκάλης: Δεν πολιτεύομαι. Πως να γίνω επαγγελματίας σε κάτι που δεν ξέρω;


Μιλώντας στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» o θρύλος του ελληνικού μπάσκετ υπογραμμίζει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τα κοινά.  

Διαβάστε μερικά αποσπάσματα...
από τη συνέντευξη του:

Κάποιος θα αναρωτηθεί: Πώς, με τέτοια ανταπόκριση και αγάπη απ’ τον κόσμο, δεν έχει διεκδικήσει μια παρουσία στην πολιτική σκηνή της χώρας, όπως έκαναν κάποιοι συναθλητές σας ή άνθρωποι του αθλητισμού;

-Στο παρελθόν μου έχουν γίνει διάφορες προτάσεις, αλλά είναι γνωστό ότι δεν μου ταιριάζει τέτοιος ρόλος - έτσι πιστεύω, τουλάχιστον. Ο καθένας μπορεί να προσφέρει στη χώρα απ’ το πόστο που μπορεί. Εμένα το αντικείμενό μου ήταν το μπάσκετ. Εχω την άποψη μου για την πολιτική, αλλά δεν θα ήθελα να γίνω επαγγελματίας σε κάτι που δεν μου ταιριάζει. Οποιος πληρώνεται για κάτι είναι επαγγελματίας, δεν είναι;

Ποια είναι η άποψή σας για την οικονομική κρίση στη χώρα; Πιστεύετε ότι ευθύνονται κάποιοι;

-Σίγουρα ευθύνονται κάποιοι. Προφανώς και φταίνε όσοι δεν κατάλαβαν που πηγαίνει η οικονομία της χώρας ή δεν πήραν το μήνυμα των καιρών. Είναι άδικο για τον απλό κόσμο να πληρώνει τα λάθη κάποιων πολιτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου