Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Διαρροή μυστικού διαλόγου Obama - Medvedev


Τη συνομιλία του Αμερικανού προέδρου Barack Obama και του Ρώσου –απερχόμενου- προέδρου Dmitri Medvedev κατέγραψε ένα ανοικτό μικρόφωνο κατά τη διάρκεια της συνάντησής που είχαν στη Νότια Κορέα στο περιθώριο της διεθνούς διάσκεψης για τα πυρηνικά.

Μιλώντας για το πρόβλημα της αντιπυραυλικής ασπίδας που αντιμετωπίζουν οι δύο χώρες ο πρόεδρος Obama ακούστηκε να λέει:

«Άσε με να επανεκλεγώ πρώτα και μετά θα έχω την ευκαιρία να κάνω κάτι καλύτερο. Από όλα τα ζητήματα, αυτό μπορεί να επιλυθεί πρώτο αλλά είναι σημαντικό για αυτόν –εννοώντας το νέο πρόεδρο Putin- να μου δώσει χώρο».

«Ναι αντιλαμβάνομαι» αποκρίθηκε ο Medvedev «καταλαβαίνω το μήνυμα σου για το χώρο. Χώρος για εσένα…»

«Αυτή πρόκειται να είναι η τελευταία επανεκλογή μου», διευκρίνισε ο Obama «Μετά από αυτή θα έχω περισσότερη ευελιξία».

«Αντιλαμβάνομαι» είπε ο Medvedev «Θα μεταφέρω αυτή την πληροφορία στον Vladimir».

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα ξεχασμένο ανοικτό μικρόφωνο προκαλεί πονοκεφάλους στον Obama. Τον περασμένο χρόνο κατά την συνάντηση των 20 οικονομικά ισχυρότερων χωρών στη Γαλλία είχε αποκαλυφθεί ο εξής διάλογος μεταξύ του Obama και του Γάλλου προέδρου Nicholas Sarkozy, αναφερόμενος ο τελευταίος στον πρωθυπουργό του Ισραήλ Benjamin Netanyahu.

«Δεν τον αντέχω. Είναι ένας ψεύτης», για να απαντήσει ο Obama «Είσαι κουρασμένος μαζί του; Εγώ τι να πω, που πρέπει να κάνω μαζί του κάθε ημέρα»!

defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου