Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

«Δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Χρ. Μαγκούφη»


Γεμάτος αγανάκτηση και οργή δηλώνει ότι είναι ο Δημήτρης Δαλαμάγκας κάτι που τον οδήγησε να επιτεθεί κατά του βουλευτή του κυβερνώντος κόμματος, Χρήστου Μαγκούφη, κατά τη διάρκεια των εορτασμών της επετείου του "ΟΧΙ" στα Τρίκαλα.

Ο 32 χρονος είναι στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και ξεκαθάρισε ότι το επεισόδιο δεν έγινε ούτε από τον ΣΥΡΙΖΑ, ούτε από ακροδεξιούς.

Ο ίδιος δήλωσε ότι: «Αυτή η κυβέρνηση μας κορόιδεψε και μας ξεγέλασε», και πρόσθεσε ότι: «ο ίδιος παραμένει ΠΑΣΟΚ», ενώ αυτοί που συμμετέχουν στην κυβέρνηση δεν είναι πια ΠΑΣΟΚ, έχουν δηλαδή απομακρυνθεί από τις αρχές του κόμματος.

Ο 32χρονος, ωστόσο, τονίζει ότι δεν έχει κάτι προσωπικό με τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στον οποίο επιτέθηκε και ότι στη θέση του θα μπορούσε να ήταν οποιοσδήποτε πολιτικός συνυπογράφει αυτές τις πολιτικές.

Δήλωσε επίσης ότι: «Έχω ξεχειλίσει από θυμό και αγανάκτηση. το μέλλον μου είναι αβέβαιο. Πλέον δεν με ενδιαφέρουν οι πολιτικές ταυτότητες με ενδιαφέρει μόνο η οικογένειά μου και το αγέννητο παιδί μου».

πηγη:paraskhnio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου